• Košík je prázdný.
0,-
0

FAQ - nejčastější dotazy

NEŽ OBJEDNÁTE
BĚHEM NÁKUPU
PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU
ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA
NEŽ OBJEDNÁTE
Je cena na e-shopu stejná jako v kamenném obchodě?

Samozřejmě. Ať objednáte zboží přes internet, nebo zakoupíte přímo u nás v obchodech, platíte stejnou cenu.

Jaká je cena poštovného?

Cena poštovného je při úhradě předem kartou, na b.ú. nebo systémem mPeníze 79,- Kč. Při osobním vyzvednutí v našem obchodě neplatíte nic. Zdarma je rovněž zaslání nákupu nad 1.999,- Kč. Dobírečné 35,- je při odeslání na dobírku hrazeno vždy

Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?

Výběrem z menu v horní části stránek s možností použití inteligentního filtru na levé straně.

Jak rychle odesíláte zboží?

Obvykle do 24 hodin. Objednávky přijaté v pracovní dny do 12:00 jsou odeslány ještě téhož dne s dodáním k zákazníkovi druhý den. Např. objednáte-li zboží v úterý do 12:00 - bude zásilka doručena ve středu. objednáte-li zboží v sobotu či neděli - bude zásilka odeslána v pondělí a doručena v úterý. Lhůty doručení pro jednotlivé dopravce jsou uvedeny v detailu zboží při najetí myší na "DOSTUPNOST"

Musím při nákupu vyplňovat svoje údaje?

V případě osobního odběru v našem obchodě či v pobočce BALÍKOVNY/ZÁSILKOVNY stačí jen jméno, e-mail a telefonní číslo, aby bylo možné Vás informovat, že je zboží připravené k odběru.

Nebudou mnou uvedené údaje zneužity?

Nemusíte mít strach. Údaje, které od Vás získáme, třetím stranám neposkytujeme. Veškeré zpracování dat probíhá v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation neboli GDPR) a zákonem č. 101/2000 Sb. Kompletní informace ke zpracování dat naleznete zde.

Je bezpečné platit kartou?

Je to bezpečné. Pokud zvolíte k úhradě platební kartu, jste z košíku přesměrování na portál ČSOB. Veškerá komunikace mezi Vámi a bankou probíhá výhradně v zabezpečeném prostředí banky. K nám se žádné údaje o Vaší platební kartě nedostanou.

BĚHEM NÁKUPU
Mohu si vyzvednout objednané zboží osobně?

Jistě. V Praze máme kamenný obchod v Praze 4 – Nuslích, Křesomyslova 19.

PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU
Byla moje zásilka již odeslána?

Orientační dobu expedice zboží najdete u každého produktu. V momentě, kdy je zásilka odeslána obdržíte e-mail s číslem zásilky.

Kdy Česká pošta doručuje zásilky?

Balík Vám přijde následující pracovní den po odeslání.

Mohu zásilku obdržet v sobotu?

Ano, stačí do poznámky v objednávce uvést požadavek na sobotní doručení.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra nepřebírat, případně ji otevřít v přítomnosti pracovníka České pošty a prověřit, zda nedošlo k poškození obsahu. O vzniklé situaci nás prosím neprodleně informujte, abychom mohli co nejrychleji poslat nový produkt případně vrátit předem uhrazenou částku. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

Je možné "odložit" odeslání objednávky na pozdější dobu?

Samozřejmě je to možné, ale pouze pokud zboží ještě nebylo zkompletováno a předáno přepravci. Je-li objednávka ve fázi realizace, kontaktujte co nejdříve naši prodejnu nebo uveďte požadavek o odložení termínu odeslání do poznámky u objednávky.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, dopravce Vás před doručením informuje sms zprávou, že můžete očekávat balíček.

ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA
Jaké doklady jsou přiloženy k zásilce?

Žádné, daňový doklad odesíláme emailem na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Prosíme, věnujte při vyplňování pozornost dodacím údajům. Pokud se liší dodací a fakturační adresa (např. si přejete fakturovat zboží na „IČO“), uveďte oboje. Přejete-li si na daňový doklad pro Vaše interní potřeby uvést nějaký další údaj, napište nám to poznámky.

Co mám dělat, když mi dodané zboží nevyhovuje?

Pošlete nám zboží do dvou týdnů zpět. Pomůžeme Vám s výběrem jiného produktu, případně vrátíme částku za zboží zpět na Váš účet. Na vrácení nepoužitého zboží, bez udání důvodu, máte ze zákona právo. Prosíme neodstraňujte ze zboží visačky apod. Zboží zašlete na adresu našeho obchodu e-TASKY.cz, Křesomyslova 19, 140 000 či lze také využít služeb Zásilkovny - v případě využití pobočkové sítě Zásilkovny je nutné odeslat balík na cílovou pobočku Kaltmeyer s.r.o. Křesomyslova na adresáta e-TASKY.cz, Petr Sýkorovský, info@e-tasky.cz, 776 184 333.

Zeptat se
Jméno:
Email:
Telefon:
Zpráva: